Naše služby

Známka kvality

Kvalita je pre nás najvyššou hodnotou

Známka kvality

Spoločným úsilím nás a našich partnerov je ponúknuť zákazníkovi najvyššiu kvalitu, ktorú značka Tonino Lamborghini Café symbolizuje. Starostlivosťou, neustálou edukáciou a spoluprácou s partnermi vzniká výnimočný produkt. Našim poslaním je produkt nielen dodať a predať, ale dokonale všetkým priblížiť jeho chuťový vnem. Miesto označené známkou kvality zaručuje preto dokonalé spojenie chuti a pôžitku.

Známka kvality

Technický servis

Servisom ku kvalite

Technický servis

Káva podávaná pod našou značkou musí byť vždy perfektná. Odborným servisom a dobrou starostlivosťou o klienta chránime našu značku kávy. Je pre nás samozrejmosťou pravidelný servis zariadení, ich kontrola a opätovné doškoľovanie personálu v intervale minimálne 1x mesačne. V prípade, že sa na zariadení vyskytne nečakaná porucha, vieme na základe dohody poskytnúť servisný zásah do 24 hodín od jej nahlásenia.

Systém kontrol

V neustálom kontakte s partnerom

Systém kontrol

Pravidelne navštevujeme všetkých našich partnerov. Každá návšteva je zároveň kontrolou, pri ktorej dbáme na správne nastavenie zariadení. Systém kontroly spočíva predovšetkým v kalibrovaní mlynčekov a v prehliadkach samotných zariadení na prípravu kávy. Dôraz kladieme aj na samotné čistenie a správne zaobchádzanie so zariadením. Všetky tieto aspekty sú zárukou kvality.

Mystery shopping

Zlepšenie vďaka spätnej väzbe

Mystery shopping

Značka kávy Tonino Lamborghini je vnímaná ako luxusná. Nájdete ju len v prestížnych hoteloch, podnikoch a kaviarňach. Každý náš klient sa stáva naším partnerom, prostredníctvom ktorého sa káva Tonino Lamborghini Espresso dostáva ku koncovým zákazníkom. Preto je pre nás nesmierne dôležité, ako je značka vnímaná. Aby sme kvalitu udržali na najvyššej úrovni, robíme pravidelné kontroly nami dodávaných produktov formou mystery shoppingu.

Školenia a edukácia

Osvojením štandardov ku kvalite

Školenia a edukácia

Vedeli ste, že iba 15 % chuti pripravenej kávy závisí od nastavenia stroja a zvyšných 85 % má v rukách personál prevádzky? Školením a edukáciou dodávame štandard prípravy kávy, ktorý prináša pripravenosť personálu a tým požadovanú kvalitu. Ponuku služieb sme rozšírili o Program Barista, v rámci ktorého organizujeme certifikované baristické kurzy, pripravujeme personál našich klientov na súťaže a rôzne súťaže aj organizujeme.